سیاست مرجوعی و عودت

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا:

سیاست مرجوعی و عودت در شریط زیر امکان پذیر است. اولا” کاربر باید هنگامیکه کالا را از مامور تیپاکس یا باربری دریافت کرد. محصول را بررسی کند . و اگر محصول موقع حمل و نقل ایرادی داشته باشد . از دریافت محصول خودداری نماید. در صورت دریافتمحصول هایی که مشکل ظاهری دارند . صورتجلسه نماید . بررسی تنها با داشتن صورت جلسه‌ی محصول پستی امکان پذیر خواهد بود.

سیاست مرجوعی و عودت

مواردی که شامل سیاست مرجوعی و عودت نمیشوند . هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت صحت کالا و وجود مشکل , کالا تعویض و وجه آن عودت می گردد. در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده‌ی خود کاربر مباشد

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه پس از فروش به نیابت از مشتری عودت دهنده به ایشان عودت می شود.

وجود ایراد یا مغایرت در کالا:

در صورتی که کالا ایراد داشته باشد . کاربران عزیز حداکثر طی ۱ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت یا تماس با پشتیبانی ثبت کنند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

انصراف از خرید و عودت کالا:

درخواست انصراف از خرید فقط تا ۱ روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید, باید تمامی شنا سه ها به همراه محصول مورد نظر مرجوع شود.

هزینه بازگشت کالا:

در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته است, هزینه عودت کالا بر عهده ما می‌باشد.

*در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه:

پس از بازگشت کالا به انبار فروشگاه نوین آبسار و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن ین فروشگاه به نیابت از طرف خریدر محصول را بع فروش گذاشته و پس از فروش , هزینه به اعتبار کاربر افزوده می‌شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از دریافت محصول ،بررسی و تایید و فروش آن به نیابت از مشتری عودت دهنده طی ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.