در باره ما

نوین آبسار

فروشگاه نوین آبسار

در باره ما به این شرکت باید به هدف تشکیل این شرکت و اعضای هیات مدیره شرکت می پردازد. در این باره باید عرض کنیم که ین شرکت از سال 1389 رسما” در خصوص طراحی و اجرای سیستمهای نحت فشار و سازه های آبی ازقبیل کانالهای انتقال آب و خطوط لوله و همچنین تهیه لوازم و اتصالاات آبیاری و خطوط انتقال آب با استفاده از کادر مجرب و متخصص شروع به کار نموده و با شعار اینکه امروزه تنها صنایعی قادر به حیات خواهند بود که خود را با آخرین دست آورد های علمی روز مجهز نماید فعالیت خود را آغاز نمود.

اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت:

در باره هیات مدیره و بازرسان شرکت باید عرض نماییم که اکثر اعضای هیات مدیره دارای مدرک کارشناسی و بالاتر از دانشگاههای معتبر دولتی میباشد که درزیر به آنها اشاره میشود .

1- آقای مسعود اکبری دکتری سازه های آبی از دانشگاه تبریز

2- آقای علیرضا نعمتی کارشناس ارشد سازه های آبی از دانشگاه زنجان

3- خانم سهیلا نعمتی کارشناسی معماری از دانشگاه خرم آباد

4- آقای مهدی صمد خواه کارشناس عمران از دانشگاه آزاد مراغه

5- راحله رنجبر اصفهانجق

این شرکت از بدو شروع فعالیت حدود 2000 هکتار از اراضی استان زنجان و همچنین استان قزوین را نقشه برداری نموده است . که این نقشه برداری برای طراحی طرحهای آبیاریبارانی و قطره ای نقشه برداری گردیده و طراحی آنها نیز توسط این شرکت انجام گرفته است . اجرای این طرحها نیز اکثرا” توسط این شرکت اجرا گردیده است. تهبه و توزیع اتصالات آبیاری بارانی و قطره ای از دیگر کارهایی است که این شرکت آغاز کرده است . و با توجه به تجربه چندین ساله که این شرکت در اجرا و استفاده از وسایل آبیاری دارد. این شرکت با تهیه و توزیع اتصالات مورد نیاز از کارخانه های مورد تایید جهاد کشاورزی و دارای استاندارد و همچنین استفاده از اتصالاتی که هزینه طرح را کاهش دهد. بدون اینکه از نظر فنی خللی به پروژه وارد آید آماده ارائه مشاوره به مشتریان عزیز میباشد